måndag 11 mars 2013

Favoriter i repris..

I går var det verkligen Aprilväder här i stan, ja förmodligen
på fler ställen i landet.
Eller?
 
Ömsom snö,ömsom sol..
 
I fredags hade vi musketörfika,det har minsann blivit en
tradition nu.
Det är viktigt att hålla kontakten nu när vi alla inte går
på Framtidsvägen längre.
Surprajsad bidde jag oxå då jag endast trodde att vi skulle
vara två men opps så blevo vi tre =))))
 
Lördagen började som så många andra morrnar i mitt
liv..
Jag är bortskämd som få faktiskt, nästan varje morron
så får jag en kopp Java av min man på sängen.
Han är bra skit han =))
 
Sen tog vi en walkabout något halt men friskt.
 
Robban hade matsäck med sej *L*
 
Kvällen bidde inte riktigt som planerat då Lilla E har
några bacilusker som jag inte vill ha.
Det fick bli glurr & sen lyssnade vi på några låtar av
Festifjongen men nja...
Kill Bill 1 & 2 fick ta över istället....
Favoriter i repris!
 
Söndagen var slappare än slappast...gött!
 
Theo kom hem igen & ordningen vart återställd igen.
 
Nu blir det skola & föreläsning .
 
Hejdåposs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar