torsdag 14 mars 2013

Lördag med tjejerna laddas det för!!!!

Dagen började lite snabbt med försovning,,igen
men eftersom Theo & jag är ett sånt bra team så var
vi klara i tid utan större stress & press!
 En sväng med snabeldraken & plocka undan lite
bös som låg & drällde, bytte köksgardin & dukar
var förmiddagens ämne.
Det var dax för klippning & idag blev jag så galet nöjd
sen slängde Blomman i en klick färg & jag fick sååååå
goda cupcakes med mjölkchokladsfrosting...
O MY GOOD!!!!
Passade mina smaklökar!
 
Hämta paket,,,

Theos nya ryggsäck.
 
Fast jag har fått lov att låna den ibland =)
 
Nu minst sagt längtar jag till lördag, vi ska äntligen
träffas i klubben.
Ha möte,chilla,dricka vin,käka gott & en pubrunda!!!
De är bra skit!
 
Egoist som jag är så får inte Robban följa med..inga ungar
& gubbar från Ankboet..
Nä jag är inte egoist,han har sin mcklubb som han gör
egna saker med Å jag har min..
Vi är faktiskt väldigt ense på den punkten som tur är &
nu när jag känner att jag faktiskt kan göra saker utan att
ha Robban som backup är han minst lika lycklig som
jag.
Vi träffas så sällan så jag ska suga i mej av all umgänge
från flickorna..ja bara få vara mej själv, bara få tänka på
mej själv..
Ågren tänker jag dumpa i Tenhult !!!
 
Men nu är det dax för käk & föräldramöte & snälla
mormor som barnvakt.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar