onsdag 6 mars 2013

Vår är bra skit!

Nackdelen med att ha sovit,sovit,sovit & sovit
lite till är ju att NU är jag inte trött
 
I söndags rastade Hanen mej ,tog en tur till Karlssons
& handlade lite garn.
I går rastade mamma mej,det blev en mysig fika
med Theo & mamma inhandlade sej nya gåstavar.
 
Idag har jag rastat mej själv i sällskap av Blomman.
En sväng ut till skolan & en sväng på torget  &
inhandlade lite decoupageservetter & mer billigt garn.
 
Allt under vårsolens strålar..
 
Att våren är bra skit!
 
Jag känner att jag kommer tillbaka steg för steg men
känner nu att arbetsträningen gjorde mer ont än gott &
det är några trappsteg som jag måste gå om men jag får
se det som en lärdom om vad jag INTE ska göra nästa
gång helt enkelt.
Jag är väldigt tacksam att jag kunde komma ut till
Framtidsvägen denna tremin oxå.
 
Det är så många saker som snurra i mitt huvud &
tyvärr en del gamla erfarenheter som poppar upp blandat
med nytt & jag har kommit till den punkten i mitt liv då jag
känner att jag bör ta reda på vissa betydelser i mitt liv.
Lättare sagt än gjort men blir bäst så för mitt eget
välmående.
Jag måste frammåt!
 
Nu ska jag virka några varv & se om jag kan bli trött.
 
I morron ska jag på lyx & sen fika på ett nytt fik som
visst har öppnat här i stan,ska bli spännande & se
vad det månne vara för något.
Ett läkarbesök ska klämmas in oxå.
 
Hejdåposs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar