lördag 27 april 2013

Bra beslut & bra dag..

Egentligen så skulle denna lördagen tillbringats på
Hälsomässa i Norrahammar men då jag inte riktigt vet
hur jag sammalänkar mitt minne med planering så hade
jag precis förtglömt att vi ska ha kalas för Robban i
morron här..detta kom jag på i Torsdags.
Så för min egen inre stress skull så ställde jag in idag.
Fredagen gick åt till att städa lägenheten,handla grill
hämta tvättmaskin& sova.
Idag har det handlats blommor,planterat,diskat,druckit
kaffe,kört till tippen,hämtat soffa,sopat.
 
Jag är nöjd med mej själv & mitt val av att inte åka idag
så i morron kan jag kalasa i lugn & ro..
 
Planterade gräslök,dill,vitlök & basilika & visst är de
märkligt,,så klart var Pixie tvungen att sätta ner rumpen
i de nyodlade landet =)
 
Våran vackra Pixie
 
Nu blir de kväller här, Theo sover hos en kompis &
jag ska nog slappa lite & lyssna på när Robban spelar
gitarr,,(,hoppas aldrig jag tröttnar på det)
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Ett bra beslut av deg =)
    Ha nu en fantastiskt härlig kalasdag!!

    Kram Mia

    SvaraRadera