torsdag 11 april 2013

En extra koll bakåt..

Ja nu börjar det åkas hoj på vägarna igen, vi
motorcyklister vaknar till liv efter en lååååååång
vinter  med endast torrbrytande =)
 
Så nu alla ni som framför ett fordon,ta en extra kik i
backspegeln.
Alla hojar låter inte massor utan bara dyker upp.
Ta inte för givet att det är en moped i 30 km/h.
Så snälla jag ber er om en extra titt!
Eller TVÅ!
 

Skatteåterbäringen kom igår oxå,ja eller papper på det
i allafall..
Jag blir inte miljonär men jag blir inte utan heller..
Trodde faktiskt jag skulle få betala*pust*
 

Mina fina grabbar!!!!!
 
Idag blir det skola igen för min del,det har varit lite sjuk
Anka här några dagar eller jag funderar på om det är
stressen som slår ut mej,,jag vet inte men jag har sovit &
sovit iallafall & inte haft lust att prata med någon eller
göra något,,bara jag & mina tankar & funderingar om
livet & de som finns runt mej..
Ja & vad jag ska spara & inte....
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar