fredag 5 april 2013

Bra skit på agendan.....

 
Jag vet inte om det är så att jag börjar bli sjuker
eller om jag helt enkelt är trött,,ja ja de märks
i morron antar jag.
 
Idag vart de en 2/3 dels Musketörsfika,Theo fick
vara ministandin för Blomman =)
Det har blivit en mysig grej att gå & fika på fredagar
med mina musketörer,social träning &gott fika.
Å så framförallt få träffa mina tjejer.
De är bra skit minsann!
 
Jag satt & spanade in almanackan innan & såg att
jag har faktiskt en hel del kuliga saker att se fram mot
de närmsta halvåret både kalas,konserter & mys,ja
det gör det ju onekligen lite lättare.
Solen har ju börjat skina så ja..de tar sej livet!
 
Blevo oerhört glad när Hanen kom hem med
semesterbeskedet..2 veckor tillsammans bara han & jag.
Det är vi värda,förra året hade vi ju endast 1 ihop &
den blev ju totalt förstörd av "någon"
 1 vecka Theo & jag,1 vecka alla 3.
Sommaren kommer bli kanonens!
 
 
Då jag är en Jul/påskmust fantast så var jag "tvungen"
att köpa 4pack idag,,stackars mej va =),
dom sålde ju inte mindre *L*
 
 
 
 
Så ja då bör jag ju göra nåt ännu godare av den..
Capten Morgan & påskmust..
Try it för de är bra skit de!
 
Lite Lets dance är på agendan,missdae ju förra
veckan då vi var på tur.
Kollade in Maria Montazami på tv4 play istället.
Hoppas hon gör bra ifrån sej idag för jag gillar henne.
 
Vad hitter ni på en afton som denna?
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar