måndag 15 april 2013

Inte riktigt tätt =///

Jag kan inte riktigt beskylla bostadsföretaget vi hyr av
för att hålla hög service ja eller vara trevliga heller.
För ett år sen bad jag om en ny altandörr men nä si
de gick inte för sej för ledningen tyckte minsann
att de kan nog vaktmästaren bända till lite,,
stackars vaktis.
Han fixade till den för stunden men nu tycker jag nog
att det är lite väl glipande...
Va tycker ni?
 
Nu i kväll har förkylningen släppt av till lite snufsande
& hostande men jag är inte däckad längre iallafall.
Det hjälpte att vila bort skiten!
Så i morron blir det skolan igen & skapande på agendan.
 
Idag vill jag grattulera Theos syster ZANDRA till
sitt körkort....
Du är så bäst tjejen,,bra kämpat!
Skönt & slippa köra till Göteborg när vi åker dit i sommar=)
 
Knåpat ihop de sista på en disktrasa i kväll oxå.
 
Nu får jag nog snart borsta tanden & hoppas på att hostan
möts av John Blund oxå..
 
Hejdåposs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar