tisdag 2 april 2013

Godisskål av maxipärlor.

Vi fick lite försenade julklappar av Maya & Thomas
i påsk,precis perfekt!
Någon som har nån erfarenhet av någon bok?
 
Idag var det skapande på skolagendan & Theo har
ju påsklov så han fick följa med mej idag.
Han tyckte det vara spännande att få se hur jag har
det i min skola & han kunde tänka sej att byta skola
sa han..=)
 
Han var så duktig,han gjorde pappgubbar & sen
knåpade han ihop en liten skål av maxipärlor.

Hans egna godisskål!
 
Jag gjorde klart mina handledsvärmare dom ser ni
 
När vi kom hem sen så blev jag så trött så trött,orkade
inte prata med någon mer än nödvändigt.
 
I morron ska jag på slutbesiktning i Linköping av min
rekonstruktion.
Theo blir hos en kompis så Robban & jag tar bilungen
själva , hoppas på en titt på panduro.
 
Helst av allt vill jag bara vara hemma & SOVA men
si de går inte!
 
Hejdåposs!

1 kommentar: