söndag 7 april 2013

Reklam & säkerhet!

Ni missade väl inte Lets dance i fredags?
Reklamavbrott nr 3 var extra bra =)
15 Juni är det parkenfest i Vetlanda & det gjordes
reklam för i pausen, då ska även bandet som min man spelar i
spela där så tittade ni till vänster på reklamen så såg ni
denna loggan.
Adopted Steak
 
Jag är mäktad stolt över grabbarna..
Lite coolt att vara med i tvreklam ..
Är jag partisk?
Japp hele tin =)))))))
Dom har ju faktiskt bara lirat ihop i ca 8 månader.
 
Lördagen blev en tur till Växjö, Robban skulle provspela
en gitarr som han suktat efter..
Först lite Emmaus
2 skjortfynd till Theo
1 Lpskiva som ska bli en skål så småningom.
 
Under tiden som Robban var hos Helges håla så gick jag
in i grannbutiken The KJ store & inhandlade lite
rökelse,förrådet började sina här.
Nag Champa är de enda som duger för mej.
 
Robban spelade & log Å visst blev det en skönhet me
hem igår..
Hans 40 årspresent!
 

Säkerheten framför allt *L*
 
När vi kom hem så slog förkylningen till mej med en
stor del av sin kraft,jag somnade till det ljuvliga ljudet
av gitarrspel & vaknade av doften av nygjorda
varma mackor.
Min man är bra skit han !

Han gillar att =)
 
Idag vaknade jag med feber,början till halsont,tung i huvet
så det blir varma filten,tv & säng tillsammans med
god bok & apelsiner..ja förmodligen slinker nån kopp
java ner med..
 
Bild: Blir sängen med bra bok o apelsin o massa java idag..feber o förkylning på agendan
Söndagsnöje!
 
Hejdåposs!
 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar