fredag 31 oktober 2008

Snöfall & Hallowen!!

Bus eller godis!
Dessa busar ringde på våran dörr ikväll,
blir så glad när det händer såna saker
att barn gör sånt...
Godis fick dom, vågade inte riskera ägg på
fönsterrutan *L'
Fick en finfin teckning av dom..

Moahhhhhahhhhhahhhha!!!!!








Ja sen kom ju då snön i Torsdags,,när jag skulle hem från jobbet så tog det "bara" 1,45 h att köra 2 mil,,,de var la inte så farligt va *L*
Det var några lastbilar som inte kom upp i backarna & hamnade på fel håll så det var lite kö.. men när jag väl kommit till stan så åkte vinterdäcken på,,fick en del hjälp som tur var, kan tala om att jag var inte så himla nöjd med livet just då.
Vissa dagar ska man inte stiga upp bara!
& denna veckan var det 2 såna jäveldagar....men fick en present så jag blev jätteglad ändå!
Var lite kallt i väntan på att få pumpa upp däcken på Statoil så jag hoppade in & värmde mej i pump&vattenhuset *ASG*.
Ja vad gör man inte,,, blev ju varm & nu sitter vinterdäck på iallafall.
I morron blir det klippning & sen ska vi göra pumpagubbe jag & Theo
det ska bli mys ..
Nähä dax för bingen & sova sju kvart i timmen...
Hejdåposs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar