fredag 31 oktober 2008

Varför inbrott i just mitt garage!!!!!

Åh vad duktiga vi var i Tisdags jag & Camilla & städade garage & vintrade
våra hojar.
I onsdags morron fick jag inte upp garaget, trodde att låskolven gått
sönder så snälla vaktis var & öppnade åt mej, när jag kommer hem på em
så förstod jag precis varför jag inte fått upp garageporten....

NÅGON JÄVEL HAR GJORT INBROTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon gång mellan 19-06 så har dom gjort sej mödan med att bända upp
planket på baksidan, precis rakt på vårat garage, precis just på det stället
som det fanns utrymme att ta sej in på..dom visst precis vilket garage dom
skulle in i...
Varit på & försökt få upp Camillas styrlås men inte lyckats för att sen gå
vidare till min bil & försöka tjuvkoppla den utan framgång men var ju
tvugna att dra sönder det som var där & sno fronten till stereon & skivor
& annat blandad kompott..
Fan,,, bättre dom gjort det ordentligt så jag slapp se bilen stå där okörbar
det är ju så mycket bök med pappaer & samtal & bärgare & verkstad..
Jävla amatörer, varför förstöra ??

Tur att jag har en snäll mamma som har en bil & låna ut!

Nu är det anmält & polisen har gått genom allt grundligt så det blir nog bra
han visste vad han skulle leta någon stans iallafall & de känns ju bra,,
ibland är det närmare än vad vi tror!
Jävla rötägg!!!!!

Hoppas nu bara att ala papaper kommer på posten snart så vi kan få
ordning på att igen.
Känns ju alltid lite kymigt när någon varit inne i ens tillhörigheter
& stökat till, vet ju inte vad det är för puckon faktiskt!

En helt enkelt bläig Onsdag...

Hejdåposs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar