lördag 25 oktober 2008

Trött igår, pigg idag!!!

24 dagas som snusfri!
Jag är såååååå duktig tycker jag, har varit jobbigt men trodde ändå
att det skulle vara värre...gott & vara av med den lasten & utgiften.
Ska villigt erkänna att ögat sneglar mot snuskylen när jag handlar
eller när Robban tar en snus, vet ju hur gott det är..
Suck dessa laster!!!!

Igår sov jag vid kl 22 , det var evigheter sen det hände men var så
attans trötter...
Käkade lite nygrillad kyckling & sallad & 2 glas vin sen så var det kört
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaboooooooooooooooooom i John Blunds värld!!
Jag som hade tänkt spela tv spel jue *snyft*
Men attans så pigg jag var idag,,, 8,15 slogs portarna upp!!!

Är ju helt lonely i helgen, Theo hos sin pappa & hanen i Norge..
En perfekt helg för mina flickor så idag blir det fika med några
på stan & sen får jag se om någon vill följa med till De Fetas Mc
ikväll som sällskap.
I morron är tänkt Jönköping & IKEA med Camilla & Tove.

Har en extra tanke till Emma nu, ni ses i Nangiala.
En stoooor kram till dej!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Tack för mysig fikastund. Jag tror våra pappor har det bra där dom är nu. Vem vet dom kanske har jätte kul tillsammans :-). Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Tack själv, jag är helt övertygad om att dom har skitskoj o tjatar skit o vakar över oss. Kramen

    SvaraRadera