onsdag 15 oktober 2008

Hot Rod!!!!!

Den nya Hot Rod föraren i Vetlanda!
Är han inte tuff så säg!!! Sicken snäller moster han har
grabben som kommer med så fina saker!
Han är glad som en clown,,för visst e dom glada!

Helgen har varit till stor belåtenhet, tattoomania hos Inkarna
med massa av folk nytt som gammalt,,träffa människor som
det var år sen jag såg & de är ju alltid lika nice...fick även
partaja med någar av mina bitchar oxå!
Huvudet & föttrena värkte på söndagen sen men det är ju
själförvållat antar jag.

Fick ett sms i söndags kväll som jag har funderat en del på!
Varför är det så lätt att fly istället för att lösa saker & ting!
Vad jag har lärt mej tyvärr på den hårda vägen är att det
hjälper inte att rensa bort en person dvs mej nu då, säga upp
all kontakt, radera mej i allt som finns i hennes liv!

Hur går det att glömma sina egna fel & brister?
Varför inte rannsaka sej själv?
Varför inte ha lika mycket acceptation mot mej som alla andra?
Varför inte helt enkelt respektera mej för den jag är?

Av allt som hänt dom senaste 2 åren så har det påverkat mej
väldigt mycket,,klart Ankan finns kvar men jag har lärt mej
att uppskatta & framför allt lärt mej att inte bli trampad på
längre.
Ja ja vi får se vad som händer!

Hur som hur så mår jag bra, jag känner att mina fötter står på
jorden,upplever så mycket nytt & fint så jag blir nästan tårögd.
Jag älskar livet just nu kan väl sägas!

Ska tilläggas oxå,,,stolt e jag allt!
14 dagar som snusfri!!!!!!!!
Fan så duktig jag är då!!!!

Nähä dax att mysa med min snoriga, hostiga, febriga son!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar