fredag 23 januari 2009

Pay day=))))

Så, en vecka till i livet, är ju skönt att veckorna går fort när jag jobbar
men ändå är det ju en vecka av mitt liv som gått igen,,

Det var en smärtfri eller hyfsat iallafall vecka som gått, var ju skönt
& vakna & känna att jag är ledig idag.
Tänkte varit duktig & gått upp vid åtta, det var ju planerat iallafall
men jag lyckades inte , gjorde ni?

Nu kommer Camilla & Tove om en stund,Telia är ju inte snabbaste på
denna planeten precis, vet inte hur många men säkert 7 veckor har
hon väntat på internet & telefoni & väntar ännu men tur att det finns
just around the corner =).
Räknngar måste ju betalas.
Sen är det Theohämtning,,,,längtar.
Vi ska ner på stan & spatsera & sen fika på cafe,,mysigt värre.
Idag är det ju inte bara fredag utan även LÖNING!

I morron blir det Hok & Snorska, hoppas på fint väder så vi kan grilla
& vara ute.

Ingen bil i sikte ännu *SUCK*

Fröknarna M & N, ni finns i mina tankar hela tiden,,,är det nåt så vet
du mitt nr , dygnet runt.
Håller alla mina anktummar. puss på er.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar