onsdag 14 januari 2009

Spank me it´s nasty but I like it !!!!

En dag till utan telefonsamtal från Lernia,,,det känns bra .
Har aldrig varit varslad förut så jag vet inte hur lång tid det tar att få
svar men hoppas att det blir i morron eller på fredag för usch fy att
gå hela helgen & fundera i det undermedvetna,,,psykisk terror typ!

Jag vet peter, ska göra som du säger för du vet vad du talar om!
Love u tooo & vore ju nice & ses snart , kanske inte så "bajsfull"
men tjata & käka gott & dricka lite vin,,saknar er.


Vi jobbar ihop med 2 Estländare som helst pratar engelska istället
för svenska , våran arbetsledare är på oss om att prata svenska
med dom.
Detta med språköversättningar kan ju bli väldigt kul då!
På mitt jobb är det just nu massor av skrot, typ överallt så
truckförarna & materialhanteraförarna & hjullastarförarna ser inte
oss små myror som går i halvdunkel där, höll på & bli en trist incident
idag när en person gick under klon på materialhanteraren så resultatet
är nu att vi ska ALLTID bära gula flouriserande västar på oss när vi är
på jobbet ,dom är personliga & vi har ansvaret för att dom sitter på oss.
Vi får en prick i protokollet om dom försvinner *L*
Detta skulle översättas från svenska till engelska hmmmmmm,
det första ord arbetsledaren kom på var....
-If you not wear them I gona spank you.....
Gissa om det har varit det roliga idag, Estländaren bara log *ASG*

Måste ha lite skoj oxå.......

Äntligen släpper nästäppan & jag kan försöka bli normal igen *L*

Nu får ni hålla tummarna igen för i morron blir det nog bilkoll igen...
Jag kan inte vara så kräsen längre så nu ska vi förhoppningsvis kolla
på en Jetta,,,,vinröd som tur är!
Hade det varit en beige så hoppas jag att medlemskort till PRO hade
varit med oxå *L*...

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar