fredag 9 januari 2009

Årets kap....

Såååå nöjd!
Idag var jag utanför dörren denna vecka, var ju tvungen att handla
mat & hämta Theo från dagis,,det känns bättre bara hostan försvann,,,
*
På vägen hem hoppade vi in på loppisen här i stan för att kolla om
Jimmie var där men de var han ju inte,,måste ju kolla in om det finns
nåt kul när jag ändå var där,,,,,letar egentligen efter vanliga plain
vinglas..har tänkt & göra egna med egen prägel på..
*
Oj när jag slänger mitt anköga på bordet så ligger det en sovsäck där
med fodral & allt..HAGLÖF..var märket, var ju tvungen att fråga om
det var något kännt fel på den nä de var det inte.....
RAFS,,,den var min..
*
Alltså,,jag har fyndat,,en svart/lila Haglöf sovsäck utan fel eller brister
100:-
Är det inte ett fynd så säj =))))) Jag är nöjd iallafall!!
Nu kan jag sova gott i sommar & vips så hade ju Theo fått min gamla
nu kan vi tälta...
*
Annars har kvällen bestått av Lets Dance det är ju start ikväll, det
kan inte hjälpas,,hon dansar ururselt men jag gillar Kitty!
*
Nähä, dax att prova kläder tills i morron, vi är bjudna på restaurang
,,85 års kalas,,men först en klippning hos vår frissa..
*
Ja just de,,,,vet någon om en bra bil, besiktigad 5-7000?
,,BLIR GALEN SNART,,,,
*
Ha en fortsatt underbar kväll!
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Ja de var inte helt fel med lite grädde på moset :) Mysigt med resturang o grejer . Möte på måndag med nervös . Ha en bra helg vännen ! Kram

    SvaraRadera
  2. *L* Grädde är ju gott !!
    Ja ska bli gott & vara social & äta gott!
    Måndagsmötet ser jag inte fram mot alls, befarar det värsta..Ha en nice helg du med,,synes på måndag.Kramen

    SvaraRadera