onsdag 28 januari 2009

Hjälpande hand,,,

Då var det dax för fackmöte i morron så snart får vi domen, arbetslös
eller inte!
Mina odds är nog små då jag aldrig har varit så här sjuk som dessa
1,5 åren men det finns nog en mening med allt ändå.
Har för säkerhetsskull ögnat runt lite på jobb & ska ringa om skola i
morron, får väl förvekliga min lilla dröm om att bli skötare.
Det är ju inte för sent för att börja plugga sägs det..

Annars har dagen bestått av sömn & film,är så tungt i brösten när jag
andas, tycker inte Symbicorten hjälper nåt men tur att theo har varit
lika utslagen som jag mestadels av dagen annars vet jag inte hur jag
hade orkat fast han är väldigt förstående ung man.

*fniss* får mej onekligen att tänka på när moster var vara barnvakt
& hon fick magsjukan, Theo satt i blöja med gummistövlar i sängen &
åt pizza & tittade på tv då var han lugn, han följde hjälpande med
moster när hon skulle kräkas,,ser ni synen?
Gummistövlar, blöja tultandes (han var nog ca 1,5 år då)efter moster ..
Han var även så hjälpande så han skulle borsta tänderna på moster
när hon kräkits, MED TOABORSTEN!
,,,,det blev en ihållande magsjuka *L*

I morron ska hanen kolla på en bil till, håll alla tummar & tår nu är
ni snälla,,,blir snart galen utan egen bil.

Hade tänkt sätta in en dator i Theos rum som han kan spela på så är
det någon som ska kasta något användbart så tjoa till...

Det positiva i denna kråksången är att jag har inte rökt sen i söndags,
kan inte så kanske skulle passa på att sluta...

Sist men inte minst...Grattis Putte på din dag idag!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Håller alla tummar tår och händer på både jobb, bil och att ni ska bli friska snart...nån gång ska det det väl flyta på...

    Kramkram och krya på er.

    SvaraRadera