tisdag 20 januari 2009

Tisdag vat de då!

...så nu var kvällskiftet på G, det är egentligen underbart för när jag
går hem i natt har halva veckan gått!
Iom att det är första gången faktiskt i hele mitt liv som jag jobbar
såhär så gick det bra & känner mej inte så trötter idag men sov till jag
vaknade,,ha ha ha ja de brukar vi ju iofsej göra,,
Vi har ett bra jobbargäng & det underlättar ju en del så kvällen/natten
förflöt på bra ,,sen var det ju någon som tyckte att vi skulle ha
backletning vid 00,50 ,,,,nödstoppen, nödstoppen =))
Får se hur det går nu andra natten.

Bilen vi var & kollade på var ju inget & ha i vanlig ordning, nu blir jag
snart galen på riktigt...blir jag inte arbetslös så ska jag nog banne
mej låna upp lite & köpa dyrare...

Igår hade jag Theo extra på dagen, var såå mysigt men den lille
busen hade sagt till sin pappa att vi skulle flytta så det gick nog inte
mer än 1 h efter jag lämnat honom så kom den ett sms från hans
pappa när & vart jag skulle flytta! Inte om!
Nä jag ska inte flytta men Theo är hussugen för hans pappa har
precis köpt, Theo har alla möjliga förslag att vi kan bo hos alla som har
ett hus *L*

Nu ska jag fixa till looken & sen handla & fixa käk & jobba...

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar