måndag 13 september 2010

Huden brinner,,,,,

'
...nästan iallafall!
Gott att det är absolut allra sista i morron!
Svidigt & kliigt!!
'
Hade läkarbesök idag,,det finns inga garantier & inga mallar
för cancer men just nu (and foräver) är jag fri!!!!!!!
Cancer överbahandlar dom i Jönköping bara in case off,
eller för att dom kan kankse=)
'
De närmsta 2 åren är dom som är mest vanligt att OM det
kommer tillbaka så en aning hypokondrisk är väl risken att
vi kan bli men som läkaren sa så är det fullt normalt, det är
normalt att fundera över vad som värker i kroppen eller
känns konstigt.
Det är ju massor av tankar som far runt.
Det finns ALLTID någon att ringa till & ställa "dumma frågor".
Finns alltid en backup.
'
Jag ska äta en tablett i 5 år.
Frågade om operstion av andra bröstet & de nedre regionerna
men helst ser dom att man inte opererar men för mej så
hänger det på vad den genetiska undersökningen ger, så det
är bara att vänta & det har jag ju lärt mej under denna tiden .
'
Ett nytt bröst kan jag få om ca 1 år då strålningsområdet lagt
sej till vila.
Cortisonsalvan ska jag smörja med dagligen i 2 v till sen
varannan dag sista veckan.
essexsalvan hur mycket jag vill, huden sörplar åt sej salvan.
Jag kommer resten av mitt liv vara solkänslig på det strålade
området men det känns som en piss i Nilen just nu!
'
JAG LEVER!!!!!!!
'
Har en undrbar man som varit min trogna följeslagare genom
detta, han har stöttat mej hela tiden, alltid funnits där för
mej & aldrig klagat på mej!
Åh vad jag älskar dej min fin!!!
'
Mitt huvud är fullt av tankar om livet,människor, värdet av
det jag har.
'
I morron är det absolut sista strålningen, 5 veckor är över
18 mil om dagen att åka,,,SKÖNT!
Men konstigt!
Blomman & Anna följer med,,,vi firar!
Vi började resan ihop med bloggfika i Eksjö, vi avslutar resan
med en ....
STOR FET STARK SPARK PÅ MR C!!!!
'
Borde sova men är svårt,,,,är glad men ändå tom!
'
Är ni med & sparkar skiten ur Mr C i morron?
'
Hejdåposs!

14 kommentarer:

  1. ja fi fan så konstigt. här har vi haft den där idioten i hälarna i ett års tid nu...o inte nog med det han ger sig på folk i vänskapskretsen med den sat..röven.

    ett helt år. år. hur fan hände det ???

    nu, kommer en ny herre in i ditt liv, Mr Frisk. han gillar vi o han får gärna hänga med i 70 år nu...
    you´ve made it stumpan, o du sitter inte o vaggari ett hörn med en tvångströja o säger naninanina..

    ses sen då:)))) jihaaa! kram!!!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till livet självt idag! :-)

    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Helt oootrolig är du min fina vän, tänk i vintras när du hade fått veta om allt du skulle gå igenom och nu är du i MÅL!! Vilken resa du gjort "tapperanka". Nu få du allt bli lite "normal" igen. (Vad nu det är?)Tjo flöjt :o) Massa kramar från Cilla.

    SvaraRadera
  4. Har inte läst bloggar på rätt länge men blir så jäkla glad när jag ser att du sparkat skiten ur mrC!!! YOU GO GIRL!

    Önskar dig hälsa och kärlek resten av livet.
    Kraaaaaam!

    SvaraRadera
  5. För det första; starkt gjort att visa oss andra hur den där jäveln ställer till det!

    Jag är så glad!
    För både din och min skull!
    Å vi firar vår fuckyoucancerdag nästan samtidigt även om jag pekade finger åt honom förra året.

    Var rädd om dig min vän och nu är fokus på att återvända till det nya.

    Kärlek och omtanke!

    SvaraRadera
  6. Hittade hit via Fighter...
    Gått igen precis samma sak för snart 3 år sen.
    Otroligt vad tiden går:)
    Massor med kramar Okki

    SvaraRadera
  7. Du är värd så många grattiskramar som det bara finns.
    Jag läser ofta, ofta hos gladmymlan (ser ju nu varför ni är så goa vänner ;)) och hos fighter och hittade uppmaningen att titta in här, där.

    All Lycka nu. Verkligen!!! :D

    SvaraRadera
  8. Vad härligt att det är sista gången du ska stråla dig imorgon! Grattis till livet! Måste kännas helt underbart. Härligt också att du har haft en massa underbara människor med dig på denna resan. Stor kram och grattis än en gång!

    SvaraRadera
  9. Hittade hit via Fighter och imponeras och berörs!
    Och säger HurraHurraHurra för dig och Livet!

    Allt gott!

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig läsning! Vilken fin blogg. Grattis till livet!

    SvaraRadera
  11. Hej! Och GRATTIS!!! till att ha tagit dig igenom resan. Grattis till din positiva ton, har inte följt dig innan men redan i dessa rader känns det som om du är en beslutsam person med god energi. Förstår att det varit en - flåt - sjuhelvetes resa.

    Hittade hit via Fighter, som är en fantastisk kämpe själv.

    Du ser FIN och STARK ut och jag önskar dig all lycka framöver!

    SvaraRadera
  12. Fajtan skicka mig med - jag läser dina ord med glädje! Stort, stort grattis!!

    SvaraRadera
  13. Hittade också hit via Fighter!
    Ett stort stort grattis till dig.
    Vilken glädje och vilken styrka!
    Och stort av dig att dela med dig.
    Du har gjort min dag!
    Tack!
    Fira hela helgen, vettja!

    SvaraRadera