onsdag 8 september 2010

Tankat energi,,,,,

'
I dag fick jag oväntat sällskap till strålningen,,,
Mitt Cillaben hade lite tid över & tog ett studiebesök med mej.
'
Si så gla ho ä =)
'
Så nu är jag fulltankad med energi, tack mitt fina ben =)
'
Annars har dagen bestått av kaffe hos Anna, våran Blomma
kunde inte vara med,,,migrän höll henne sällskap istället.
Dumma migrän =((
'
Mitt hår växer med raketfart, ögonbrynen & ögonfransar
likaså,,,har aldrig älskat behåring så mycket som nu!
'
-Du har ju hår men konstigt, du har ju pojkfrisyr sa Ludde
-Du har ju hår sa Anton
-Det var hemskt vad hårig du är sa Chillen
'
Underbart,,,härligt galen värld vi lever i men vi trivs!!!
'
För 1 år sen trodde jag ALDRIG att jag skulle vara lycklig
över hår *fniss*,,galet störd!!!!
Bild kommer antagligen i helgen..
'
Nu ska jag smörja in mitt strålade "bröst", jag har värsta
värsta solbrännan eller solRÖDA brännan & stramar & svider
fått ordination på cortisonsalva till natten, är ju lite trist att
klia sönder mej men SNART är det över =)))))))
Tisdag är SISTA!!!!!
'
Nu dax för te med underbart god citronhoning i.....
'
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Nu är det verkligen mot ned räkning! fan så jävla gott! nästan fira på onsdag då min sista dag är på kontoret ..jihaaaa!! kram

    SvaraRadera
  2. .....detsamma min gamla anka, tänk så bra det blir när man kan tanka varann med energi...........store kramen te du:)

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt. Men har du en våg hemma asså som du väger på? Vad för sorts våg?
    Hmm, ska försöka fixa en sån lista imorrn då. XD
    E så glad för din skull att det snart e slut på alla strålningar! <3
    Take care. KRAM

    SvaraRadera
  4. tacka ditt ben för mina döskallepjux, används fliitigt:)))))))


    kramen Hairy-woman:)

    SvaraRadera