lördag 25 september 2010

Bara för att jag KAN!!!

Vaknade Halv 4 i natt av ett hejdundrande åskoväder,,hela
himlen lös upp!
Utrensning i luften kan man säga milt!!!
'
Ja nu har jag inte en aning om hur de här ser ut, för si jag klickade
på nåt iförgår på bloggen som man kunde prova i några dagar,,,
jaja de blir nog bra (hoppas jag =/)
'
Jag måste erkänna att jag har en annan i mitt liv oxå *L*, hoppas
URBAN ska ge mej lite stadga *L*
'
Annars sitter jag & Carolin Af Ugglas & fixar lite...
'
Igår hade jag ett samtal med kontoret till den hyresvärden vi hyr
av, vi var ju & bokade tapeter för ca 1 månad sen,,,& inget har
vi hört ännu om när det ska bli av.
Vi har även en vägg som är oroväckande utbucktad men den är
fuktmätt så de ska vara lungt sägs det.
Men vi kan inte hänga upp det som vi vill pga att den är sån
bula på hela väggen.
Igår så ringde jag & efterlyste info om när allt ska bli av...nä de
kunde hon i receptionen inte hitta nåt om för jag var tvungen
att prata med ytterligare en annan person.
-Ok sa jag,,då kan han ju ringa upp mej då.
-Nä, du får ringa upp honom fick jag till svar.
-Jaha, varför då undrade jag så klart.
-Han kommer inte att ringa upp dej svarade hon då!!!!
Då vaknade ju den lilla bitska Ankan fram...
-Ursäkta men varför skulle han INTE ringa upp, undrade ju jag då.
-Nä han gör aldrig det, det bästa är om du ringer honom..
- Då tycker jag att ni ska se om era rutiner OM nu inte den ansvarige
  kan ringa upp hyresgästen.
-Ja vi försöker att få honom till det men det är svårt!!!
Det slutade med att hon fick snällt skriva en lapp till honom så
nu hoppas jag att han ringer upp, börjar bli en aning trött på
att inte kontoret kan se till att vi hyresgäster kan få den hjälp
& information som behövs,,,är ju inte första gången jag är i
luven på dom...GRRRRRRR
'
Så hör jag inget i veckan nu så får jag ringa högsta chefen &
funkar inte det så finns det en styrelse att prata med!!!!!
Funderar bara på om det inte är ett serviceyrke?
Jag betalar hyra för stället jag bor på.
MEN säg nu att jag INTE hade betalat min hyra,,,då lovar
jag att dom hade varit efter mej med blåslampa inom kort!!!
Ge men inte få?????
Jag ska väl inte behöva ringa runt till hur många personer som
helst för att få ett svar,,,vad är receptionen till för annars??
Ja ba undra????
'
Visst lät det mumma?
'
Håller på att festplanera lite oxå, FUCK U MR C ska ju gå av
stapeln, kul att ha nåt att se fram mot.
Kolla gäst/vänlistan,, kolla cateringfirma & annat skojsigt...
Även klubbens festplaner hålls på med,,,,adresser är inte alltid
de lättaste att få tag på har jag märkt =)
Men kul ska det bli =))))))
'
Hår *L*,,
Funderar på att raka benen,,ja mest för att jag KAN!!!!
'
Nån Mcfest blir det inte för mej i kväll, jag kan inte få på min BH
det skaver alltför mycket på det strålade området BLÄÄÄ!
Men det läker fint, lite tunn hud bara men jag antar att det är
cortisonsalvan som gjort det kankse.
Jag hoppas på nästa helg då det är Tattoomania här i stan,då
ska jag fira ordentligt med mina tjejer!!!!!
'
Fick en inbjudan till Söstra Mi som inte gick att motstå häromdan
Eget rum,nya lakan, lavendeljus, god mat, fint dukat,
gott vin, Wiii(som jag aldrig spelat),gosa kattassar &
trevligt sällskap!
'
Så nu är det nog bäst att raka ben, måla naglar & låta URBAN
ge stadga & ja kanske tillomed sminka ögat =)
'
Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. Jag ser ditt pekfinger ända hit!!

    SvaraRadera
  2. Första håret är mjukt som bebishår och sen då du rakat av det igen efter ca en månad kommer det annat.
    Växer som gräs! Å tjockt blir det!

    LOVE!

    SvaraRadera
  3. Raka inte så slipper du hårda hårstrån, använd Weet istället..:)
    Kram

    SvaraRadera