söndag 3 april 2011

Funderarord..

Ord är riktigt kuligt ibland,hur man tolkar & uppfattar
dom.
Uttal & dialekt...
Om jag skulle be er köpa en glasskål åt mej, ordet är
nerskrivet på ett papper som jag lämnat er,,vad skulle
ni komma hem med då?
Beskriv det med ett annat ord än glasskål =)

Idag var det barnklädesmarknad i ett samhälle nära mej,
C & jag som för övrigt socialtränar *L* satte oss i bilen
& for dit för att fynda..
Theo hade äran att vara hos bonusfarmor(svärmor)
& göra kuliga saker.
Jag är oerhört nöjd med inköpen.
1 jeansjacka, 1 Regnjacka
1 Par gummistövlar , 1 Tshirt, 2 långärmade tshirts,
1 jeans,3 shorts,1 bricka,2 Ps2 spel.
Summa sumarum 320 kr,,,

Sen vart vi ju lite smått hungriga så då plingade Hanen
& Farbror Conny (våra män)för en fika
,,ojojoj skrattade så jag grät,,,grabbarna satt & finurlade
på en ny reklamfilm,,,hahahahahahaha,,vore kul om den
blevo verklighet =)
Det var så skönt att skratta så mycket,ja det var sånt här
skratt som lisom inte ville ta slut,,,hade någon sagt fis så
hade jag antagligen brutit ihop av garv ....
Mysigt var det iallafall att fika alla 4 för en gång skull.

Lite snusinhandling & sen off vi åkte till Jennie våran
konsult i partylite.
Började med tipsprommenad & då fick jag gosa lite
med Tuva-li,,ja de är nåt visst med den tösen minsann.
Ni vet ju att kan ha svårt för de där småttingarna just
nu men hon tillför mej något positvt,,hon är helu undebar
den lilla tösen..

Mumma för näsab
Åhhhh som vanligt så vill jag ju köpa massor i katalogen..
Det blev lite förförisk plommom bla.
Ett lotteri vart de oxå,ja elllr 2..
När hon drog mitt nr så blevo jag glad,när hon sen till
 nästa pris  ,då det var mitt nr igen men det gav jag bort
till sista pris vann jag ige,,,n nen hoppade  & gav det till
någon annna glad själ me jag behöll presentkortet från pl
Ja & jag vet presit var jag ska köpa på min egen
visnisningsen.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar