fredag 15 april 2011

Silvertejp

Igår var jag & C hos en vän som jag inte träffat på nästan
100 år =)
Känns som evigheter iallfall,tiden sprang iväg men gott
kaffe & go kladdkaka & massa prat hann vi med, nu
ska de väl inte gå så långt innan vi ses igen.
Blev ve ett par finfina tofflor som låg i hennes garderob=)
Tack Åsa <3

Min nya följeslagare kom igår oxå,klias gör de,,hua men
jag vet inte kanske vänjer mej. Får ju inte klia sönder mej &
skaffa onödiga sår på den armen.Ovant är det iallafall.

Fm idag ägnade vi åt att glädja en liten Muckla,leksaker
som Theo vuxit från fick ny ägare=)
Sen gick luften ur mej,orkade inte vara mer social så
jag tog tag i att så lite frö,rensa ogräs & fixa på baksidan.
Här ska jag njuta!
Monterade ihop bordet som jag målat.
men det blev lite grjor över *L*
Mina rabarber börjar titta fram..

I vintras blev min torkvinda trasig av hantverkare som
kastade brädor lite snett så i väntan på den nya så fick jag
fixa den gamla..ett moppsakft  för att stadga upp å sen..
SILVERTEJP!
Fyller sin funktion!

Ikväll blir det lugnt,jag laddar för morrondagen.
Bitchar & Vittror ska till Varberg & mysa & ja jag vill
verkligen fixa den övernattningen med tjejerna..

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Ha ha, det där känner man igen- Silvertejp, fixar allt. Samt grejer kvar efter nedmontering och uppmontering! Dock vågar jag aldrig slänga skruvarna etc. som blir över..börjar bli en riktigt ordentlig samling här hemma efter massa Ikea-byggen :O) Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera