lördag 23 april 2011

Påskharen & Mcfest...

Letar ägg =)
I torsdags hade vi våra mödrar på midda,syrran kom
hem oxå..mysigt!
Påskharen hade varit & lagt ägg till dom,så det var bara
för dom att leta =))))
Stålmannen var här oxå =))
Bella firade i ägget på sitt vis.

Hade Blom & Kryddbesök & påskharen kläckte ut ett
gigantiskt ägg =)))
Physalin,skumtuppar & Daliahlökar som jag ska plantera.

Långfredagen är det alltid fest hos en lokal Mcklubb.
Så jag hade laddat för att gå dit & målet var att gå dit
en stund!

Kvällen var som en vandring på memory lane,,,
Kändes som förr i tiden,,systrarna Nieett,,Camilla & L8
Mari & jag poppade loss,,,ja & hade sketskoj..

Systrarna Nieett!
gruppkram..
Min "lille" vän *fniss*
goa töserna.
Bitchar & en Mygga =)
Jag,min Hane & Mari.

Idag fyller min älskade Hane år så vid 10 över midnatt så
grabbade jag mikrofånen & surpricade honom med
allsångs hurra,,han blev paff =))
-Du är speciell du ,sa han med ett leende sen!

Ja de var en redit kul kväll, så nu är nästa mål på Mcträff
i Juni..lagom mål.

Idag var de mat hos Svärmor & i morron hos mor..
kanske kanske ska jag ta ut min Dagny Ducati,har varit
lite yr i huvudet så hoppas de blir bättre till i morron.

Har ni haft en bra påsk så här långt?

2 kommentarer:

  1. Hade du inte bloggat om att robban fyllde år hade jag totalt glömt! Fy på mig som inte bruka glömma sånt! *skäms* :( Hoppas han har haft en toppen dag!

    Jag skulle bra vilja veta vad som fanns i Mari´s ägg.. hon ser lite lagom i chock på bilden.

    Stort tack för lånet av tvättmaskin. !! puss och kram bästa ankan <3

    SvaraRadera
  2. Jodå han har haft en bra dag,han är inte mycket för födelsedagar så det var nog lagom. Det var nog inte innehållet som hon blev paff över utan ägget,,de är lila med döskallar på =)))

    Pöss på dej vännen

    SvaraRadera