söndag 10 april 2011

Spaning.

Våran fröken
Våran fröken Bella är en raskatt *L* rasen heter Bonnkatt,
hon har aldrig varit ute men ändå så sitter det i generna.
Idag satt hon i fönstret & spanade på fåglarna,ryggen kutade
& svansen gick,,ja tillomed munnen var lite halvöppen på
henne.
Är det så djupt rotat i generna på dom att jaga eller är det
ren nyfikenhet?
Tog ut henne en stund men jag måste skaffa en sele för hon
krängde av sej halsbandet.
Tanken är att hn ska vara både ute & inne sen men vi vill
strerilisera henne först.

Idag var det möhippa för en av tjerna i klubben men jag var
tvungen att tacka nej, jag orkar inte med alla ljud just nu.
Trist men sant sen har jag varit låg idag,osocial helt enkelt.

Har tillbringat tiden på uteplatsen.
Fägringen..
Planterade något i höstas men jag kommer inte ihåg vad
men växer gör det så snart blir min nyfikenhet stillad =)
Målning...
Hanen hjälpte mej oxå..

Idag har jag haft massa tankar på pappa,saknar honom.
Hade han funnits så hade han med all säkerhet tagit hojen
& åkt en sväng när solen sken så mycket.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Garanting på tvättis gick ut för ca 12 dagar sen, men hoppas på hemförsäkringen gör sitt! O ja vekligen, jag "städade" för ca 2 mån sen med salvia men de hjälper inte. Jag vet inte vad jag ska göra . Kram till er

    SvaraRadera