torsdag 28 april 2011

Inte som planerat i dag..

Idag blev inget som tänkt,hade satt klockan på nio men
Ankkroppen var tröttare än så,,vaknade 11.45!!

Var bara att planera om dvs inget har blivit gjort =(
Jo jag har handlat för fredagens grill, vi får ju
Kalmarbesök...
Det blev en sån här dag då jag påbörjat massa saker
men ett fåtal blivit slutförda,,,en inre stress.
Nyst & hostat så hoppas jag inte blir sjuker.

Fick oväntat kaffebesök oxå & väntat,,en ny granne
snart =)

Igår fick jag hem min traderaklänning,,galet nöjd e jag.
Vi ska på bröllop om ca 1 månad & inget hade jag som
passade längre i garderoben,,
Hittade klänningen,,en aning rockabilly blir det,ja även
"tuttarna" passade i den *asg*
Bild kommer...kul när det passar.

Nu ska jag nog sova mej några låtar,,e galet trötter!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar