onsdag 4 januari 2012

Nyfniken?


Önskar en god fortsättning på
2012

Hälsade på pappa på aftonen.
Lovade ju svara på några frågor om ni kommenterade
så det blir 5 svar till er...

1 Civilstånd?
   Jag är gift med min underbara Robban..Hanen eller
   fin ja många namn på en kärlek


2. Har du någonsin förlorat en nära vän?
    Ja,innan jag började skolan umgicks vår familj med
    en annan familj väldigt mycket.
    Dom hade 3 barn varav den äldsta var jämngammal
    med mej...Leif. vi lekte massor & hade skoj nästan
    jämt.
    En natt när jag gick i 2:an blev alla 3 barnen
    överkörda av tåget i en hemsk olycka.
    Som vuxen har jag funderat mycket på honom men
    kan väl tacka gudinnan att jag var så liten att minnen
    bleknar men undran består.

3. När var sista gången du verkligen skrattat?
    30 December på fikat med töserna!

4 Något är fel, den första personen du vänder
   dig till?
    Oj,de är inte bara en person,det berör på vad det
    rör sej om.
    Jag har flera personer nära mej som råder mej
    inom olika områden.

5. Är det någon som inte gillar dig på grund av
    något du gjorde?
    Vet att 1 person ogillar mej för att jag höll en
     hemlis för över 1 år sen,vilket jag anser inte var
     fel av mej...en hemlis är en hemlis & denna var
     en underbar hemlis.
     Ingunn & mattias bröllop <3
     Förövrigt så har jag som motto 2012 att räkna
     kallt med att OM någon stör sej på mej så tar
     den personen det med mej istället för att sura!
     Det mesta går att reda ut!

2012 kommer bli ett bra år,nya möjligheter & jag
ska bli bättre på alla vis har jag bestämt.
Nu ska bara Söstra mi pluppa ut bebis så kan glädjen
börja!

Måste bju på lite cancerhumor oxå.....
Ankbrösten är funna.....

hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Vacker bild det var på er! Fin i håret var du ju oxå :)

    SvaraRadera
  2. Det var en mästerfotograf som tog den...

    SvaraRadera