måndag 16 januari 2012

Dagen F!


Jag har drömt massor i natt men som vanligt så minns
jag inte,funderar starkt på att lägga en anteckningsbok
på nattduksbordet & skriva upp i  för en del drömmar
är ju mer än lovligt tokiga *L*

I dag var dagen D eller F som i Fanny!
Pirrig i magen vart jag & nervös men ändå lugn på
nåt vis.
Jag hade ju bara fina människor runt mej,hade med
oss MASSOR av kläder till tösabiten,,ja frysa de lär
hon inte göra & kan vara finklädd varje dag om hon
vill.
Ärvegods är bra skit de!
Jag hann innaför dörren & satt mej i soffan,en slurk
mat till Fanny sen wooops,,innan jag hann & blinka
så låg pyret i min famn,,så fulländad,så vacker & en
redit tös till att släppa brakare *L* de var så de
vibrerade i blöjan!
De måste hon ha efter sin mor *fniss*
Men riktigt nöjd var hon inte,ny blöja & mera mat &
n liten rap,,ja sen kidnappade jag henne igen..
Sover gott i min famn
Hon sov & sov i ca 2 H hos mej,snufsade bebisdoft.
om hon bara visste vilket mirakel hon är,så många
hjärtan hon har värmt..brist på kärlek i sin omgivning
har hon inte iallafall.
Är dom inte söta?

Ingunns mor Astrid var hitkommen från Norge för att
kosa sej med sitt barnbarn,stolt mormor minsann.

Det var en underbar dag,lilla underbara tös & jag
bröt inte ihop,allt kändes så bra,lugnt & fint.
Stolt känner jag mej.
Tck för en mysig dag kära syster.

Theo kom framåta kvällen,sprang direkt iväg &
lekte med grannpojken..
Hade en plan för kvällen...pepparkakshuskracshning.
Har ingen seriör julnerplockning här,det står en
kartong i hallen som vi slänger ner tomtarna i när vi
ändå går förbi dom.
Jag orkar inte vara seriös!
Huset kraschat!
Sen hade vi picknink på golvet *L*

Nu borde jag sova mej lite,i morron är det dax för
skolan igen..Framtidsvägen..ska bloi kul & träffa dom
igen.
Min Blomma ska med oxå denna termin,de blir mysigt.
Måste ringa läkaren igen ang mitt sjukintyg,,,,
mindre kuligt!

Har ni slängt ut julen än?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar