torsdag 5 januari 2012

Utmaning

Snodde mej en utmaning av Pillargontanten...

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Den var jag tvungen att kolla upp i fotoalbumen =)

Jag arbetade som personlig assistent på ett
gruppboende i Nässjö.
29 år ung,,märkligt,,samma som idag!!!!
Åkte MASSOR av motorcykel den sommaren
minns jag & hade massa tokerier för oss.
Träffade den som senare skulle bli Theos pappa.
Om jag inte minns helt fel så förlovade vi oss då oxå.



2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då mitt minne inte är så bra så har jag letat febrilt efter
en gammal almanacka men inte så stora framgångar.
Jag var förmodligen hemma här för dagarna innan
så hade jag legat sjuk..
Så mitt svar var att jag var i Ankboet.
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Skumtomtar
Mörk choklad
Cashewnötter
Morötter
Riskakor

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Oj,så svårt...
Läppen
Imse Vimse Spindel
Sjuka sillen

Är jag onykter kan jag desto mer=)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Betala av alla våra lån
Ge min man vilken mc han vill
Se till att Theo har en slant
Ställa till med kompiskalas
Utforska livet med min familj


6) FEM DÅLIGA VANOR?
Sitter aldeles för mycket vid datorn
Sover för lite
Diskar för sällan
Ringer för sällan till nära
Harklar mej
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Dricka Java
Blogga,FB,,ja datorn helt enkelt
Spela spel
Kramas
Lösa korsord
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Polo kommer aldrig på denna kropp
Allt som är ormrelaterat skulle jag ALDRIG köpa
Seglarskor är jag klar med
Nätbrynja klär inte mej
Cykelbyxor passar inte heller
9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Dator
Mobil
Dagny
Ps2
?

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN
       HÄR UTMANINGEN

Jag utmanar ingen speciell men vore kul om någon antaog
detta...

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Ni harklar er allihopa.... Evig harklande är det.. Harkel,harkel,harkel.... Skumt ord det där.... Puss

    SvaraRadera
  2. Haha den ska jag sno :) hoppas ki haft kul ikväll du och cillaben! Kram

    SvaraRadera