tisdag 17 januari 2012

Skam den som ger sej..

Egentligen tycker jag mycket om att läsa men tyvärr
så sätter min inre stress stop för det.
Kom på idag att jag har böcker som jag läst  &
tyckte mycket om,dom kanske jag kan försöka ge
mej hän på.
Greppade den första i serien i kväll & har faktiskt
kommit till sidan 26 & minns det=)))))
Tar 26 till i moroon.
Freja-Sagan om Valhalla

Skapande stog på schemat idag på skolan.
Blev lite sugen på att knyta band dom såg så fina ut
men när jag började läsa så kollrade jag bort mej
hyfsat fort..den tråden där & den över där...bla bla.
Förstår varför jag aldrig har råkat göra sånt innan i
mitt liv,det var helt enkelt inte min påse chips.
Mitt tålamod är pofffff borta! 

Påtad snodd.
Kan ni den konsten?
Har hunnit med att putsa till Monchichifrissen,kollat
mina försäkringar,förhoppningsvis ändrat mitt lån
för det är ju inte så att en blir miljonär på att gå
sjukskriven.
Laga en nagel fick jag till oxå.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar