fredag 10 februari 2012

Anne Stokes

Anne Stokes

Victoria Frances är en favorit,nu har jag hittat en till
Anne Stokes..otroligt vackra.
Kan jag lätt tänka mej,,googla & kolla.

I går fick jag oväntat besök,egentligen precis vad jag
behövde trots att en del av mej inte ville=)

Fanny <3
Ingunn & Fanny kom förbi en stund,åh så jag har
snufsat,hon sov så gott i knäet mitt & liten miniblöja
bytte jag oxå,,var ju några år sen...
Trots kaos i mitt inre så fann hon ron,hon gjorde mej
lugn.
Hon är så fin så fin
Stolt moster är jag allt!

Fick hjälp med vårt internet oxå..tänk vad en kvinna
kan va....tre karlar har försökt förgäves *fniss*
Tack systar mi,,nu kan vi surfa säkert minsann.

Fick ett mysko telefonsamtal igår oxå,dom sa sej vara
från Winows 7 & hade upptäckt att det går in virus
i min dator.
Mannen pratade engelska.
Om jag slog på datorn så skulle han vägleda mej
så viruset skulle försvinna..
Öhhhhhh!!!!!!
Bad att få prata med någon som pratade svenska,då
kom det en kvinna med knacklig svenska & frågade
vem jag var.
-Ja sa jag,jag undrar mest vem ni är?
Klick sa de då...
Är väl dom där som de varnat för som tar sej in i
datorn & kapar allt av värde...
Tänk så många som dom får på fall..

Nu dax för tacotjosan & fredagsmys med mina
grabbar.
Blevo visst bortbjudna i morron på lite käk,de var
mysigt tror nog jag fixar de.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Jag har tröjor från spiraldirect.com med motiv från Anne Stokes =)
    kram liten

    SvaraRadera