söndag 12 februari 2012

Annorlunda smaklökar,,,

En helg i en anda som bara varit & vi gjort de vi velat
en perfekt helg kan jag tala om.
Var & hämtade skridskor hos Annika på berget som
Theo säger,,jo hon bor på ett berg *L* med några
raggisar i så passade dom,,måste ju ha med taggar på
om jag ska kunna stanna utan att hamna utanför isen!
Tack för lånet=)
Min man tyckte ju så klart att..
-Klart grabben måste ha en egen klubba,,
Intersport nästa...
Hem pimpa & tejpa...
Olalalalala....första bandyklubban!
Mitt hjärta blir så glatt när jag ser Theo & Robban
göra saker,att Robban tycker det är kul att göra
saker för & med Theo & att Theo tycker det är kul.

Blev så bortskämda igår hos Pia & Stefan,god mat &
god dryck & trevligt sällskap.
3 rätters hade dom fixat Å allt laktosfritt för min skull.
Theo åt duktigt & hade spel & pysselbok med sej.
Gladiatorerna & godis så de gick ingen nöd på han.

Var ju så klart att ta en trappa ner till garaget..
Min man blevo med leende..
*L*
Han har en sån fast nerplockad,vem vet de kanske
kom lite ny inspiration nu att sätta ihop den.
När jag träffade Robban så mekade han den på
sitt köksbord,,ja sen blev han kär=)
Fniss....

Blev liten sovmorron idag,glömde ställa klockan igår.
Inte korrekt för sömnskolan men nu blev det så.
Sömnskola är en liten grupp som träffas 5 ggr med
en kurator som undervisar om att börja sova bättre,
komma underfull med knepen att slappna av,vad det
går att göra åt situationen,att ändra rutinen.
Nu är vår uppgift att skapa ett sömnbehov så jag ska
lägga mej 00 & stiga upp 07, slappna av med mindfuelnes.
Jag tror det kan bli bra i framtiden av detta,det gäller
ju bara att använda det sen oxå.

Varit på isen men de får ni se ikväll...
Lunchen blevo lite annorlunda idag,min man spexade
till de lite *L*
Blodpudding,kaviar & oliv!

Nu ska jag ladda för söndagsmys med go mat & film
fjäska lite så mannen köper gotter kanske=)

Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar