lördag 18 februari 2012

Tattootime!

Häromdagen damp det ner,det röda kuvertet..
Är ju synd & säga att vi kommer bli ett ekonomiskt
rikt pensionärspar är...
21500 kr ihop INNAN skatt vid 65 års ålder,,,,
Sicken tur att vi kan leva på kärlek .=)

money money money...

Blommamman satt under nålen igår hos Daniel på
Paincrew Tattoo här i Vetlanda.
Det är nåt visst med tattoostudior,ljudet,doften &
atmosfären..jag gillar de.
Att jag sen blir sugen är ju en annan sak,,,,,

Då kör vi!
Hon flög med egna vingar!

Jag längtar till min Janis tattoo nu,ska minsann önska
mej pengar när jag firar min stora 40 *harkel* 29årsdag
igen.

Har ni tattueringar?
Finns det någon som betyder lite extra för er?

Nu väntar jag på Theo sm varit hos sin far extra i natt,
sömnsko,lan drar ju upp mej i ottan även på helgen=(
så Hanen sover så gott så men ska inte klaga..
jag har ju mitt Java*L*

Idag blir det botanisering i förrådet för det ska
öppna en secondhand med barnkläder här i stan
så äntligen ska jag få iväg en del kläder....

Hur ser eran Lördag ut?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar