söndag 5 februari 2012

Rimfrost..

Idag fick jag frukost på sängen av Hanen,kaffe &macka
är inte fy skam =)
Han e bra fin minsann!

Vi hade -21,1 i natt,,hua kallt minsann.
Vi funderar på om det är läge att be om en ny altandörr
nu,rimfrost på insidan är väl inte helt tätt va?
Den vi har är ju lagad ett antal gånger.
isig insida..

Vårat internet,som vi beställd till januari la av helt sonica
i Lördags morron..jag trodde först att det var min dator
som sa hej & adjö så ioförsej så var det ju bra att jag fick
tummen ur & la över allt viktigt på en hårddisk.
Ringde min supportsyster & upptäckte att det var inte
fel på min dator.
De visar sej att vi fått 2 fakturor & 1 av dom skulle
plockas bort efter samtal med bolaget,dom kunde inte
förstå hur vi hade kunnat få 2 beställningar.
Av någon anledning har meddelandet inte kommit fram
så dom stängde ner hela nätet för oss..
Förgrymmat irriterat är det.
Robban får ringa i morron.

Nu kom Theo så det blir mys...

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar