tisdag 12 februari 2013

Mysdag..

Blommans bakverk.
 
Idag hade Theo & jag besök i Ankboet..
1 st Blomma, 1 st syster & 1 st Fanny
Mys på hög nivå!
 

Skinnpajjen från Loppisfyndet.
Cool tösabit!

Theo njöt av cupcaksen

Sagostund =)

Kusinmys

Det sa KLICK

Stövelprovning..

Åsså lita datorhjälp =)
 
Tack för idag tjejer..
 
Dagen har varit mysig trots att jag varit så trött
så trött,,
Jag förstår inte men jag är så trött hela tiden &
ömsom varm ömsom fryser men har ingen feber.
Ska upp i morron & ta mitt blodprov så får vi se
sen..
 
Slapp fixa middagen idag & fick 2 h sömn istället
guld värt.
En oerhört lugn kväll, Theo sover hos mormor
så slipper dom gå upp i morron när jag ska
jobba & så Theo/mormormys är ju inte fel !
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig dag =)

    Hoppas att dagen idag med varit bra,,

    Kram Mia

    SvaraRadera