fredag 1 februari 2013

Tvpiraterna...

Egentligen så tycker jag det är jättemysigt att
gå på bio men tyvärr så kan inte min sjuklön tillåta
så många besök som jag vill.
Det är nåt visst med att sitta i biosalongen ,stor duk,
bra ljud, STOOOOOOR popcorn & dricka..& helst
ett mysigt sällskap =)
Jag har inte kollat på så många 3D filmer men jag
har fastnat för det,,,
Minns ni Tvpiraterna på 80talet????
På lördag har vi bokat bio iallafall hela familjen.
Längtar..
 
Igår var vi på bröllopskalas till ett par kompisar
vigseln var tidigare på em & sen öppet hus med
jättegod tårta.
Min man hade ju dock glömt att berätta en
detalj för mej....bruden är gravid!.
Skällde på honom sen.
Så jag kan säga att jag fick en smärre chock när
hon reste på sej med fina magen..
Ja inte för att hon är gravid utan för mina egna
känslor,lyckades hålla chocktårarna iallafall..
Dom vet inte mitt dilemma så dom trodde att jag
blev gråtig & tagen för att dom skulle ha barn.
Att de ska vara så jobbigt detta med barn,undrar
hur länge jag ska må dåligt över förlusten av att
aldrig få bli mamma igen...
 
Festen var mysig iallafall & Theo hade
mormorkvallitetstid & jag fick klä opp mej..
My lovely dress...
 
I dag blir det lite slapp & sen handla lite när Theo
slutar skolan.
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar