måndag 18 februari 2013

Ambivalenta känslor & sockerrus!

Jag hade sett fram mot att åka till Karlshamn 1 Mars.
Ett par av våra vänner bla har varit med i att
arrangera en minneskonsert till förmån för
cancerdrabbade & deras familjer.
Entren går oavkortat till Kungsljuset &
Att leva livet ut.
Deras vän gick bort i cancer i somras & nu gör dom
detta för honom..
Det är så vackert gjort, jag blir rörd av detta &
hade tänkt att medverka denna kväll.
Det ligger ju mej varmt om hjärtat,,
Mr C anhängare som jag blivit.
MEN.. det var visst inte meningen att jag/vi skulle
dit..
Det damp ner en kallese till operation..1,5
månader tidigare än beräknat..måste ha blivit
tilldelad ett  återbud, så det är ambivalenta känslor..
Kan bli tight att opas torsdag & parta fredag va;)
 
Vi får nöja oss med att sponsra & jag får ligga &
"njuta" av min rekonstruktion.
Klona mej kanske?
Fick hålla i biljetten iallafall...
 
I går var vi på kalas för E,,de var Hallo Kitty gotte..

HalloKitty cupcakes..
Made by Blomman
 
Som ni först¨år så har jag en duktig Blomma på att
baka.
Hon har premiärbakat en våningstårta till mej & Robban
på vår bröllopsdag..
OBS
,,jag lovade att TYDLIGT tala om att detta är
hennes FÖRSTA.






Visst är den vacker!

Smarrig oxå

Överdelen var Theos & han njöt =)
 
Så nu är vi sockerstinna..
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Tack för att ni kom! Emilia var så nöjd så. Mm de är min första våningstårta med min första egna sockerpasta. Jag kan förstå om dem tårtorna kostar pengar. Kul med operation, skönt att de äntligen ta fart kommer snart i mål

    SvaraRadera