tisdag 5 februari 2013

Pyssel,Rikard & Janis,,,

Om ni tittar ovanför här så ser ni en ny flik vid namn
Ankslöjd,,
Ta gärna en kik in på min pyssliga sida HÄR,jag
uppdaterar när jag lyckats göra ett alster till eller
kommit över bilder på sånt som jag gjort.
 
I går dunkade mitt huvud ovanför/under ögat,näsan
var täppt & nacken värkte,,nästan så jag mådde illa.
Min tinitus har börjat igen,,frusterarnde när det piper
hela tiden i öronen...
 
Robban smörjde & masserade in tigerbalsam på nacken
sen på med en grön militärhalsduk,,,& sängen när Theo
landat i sin,,sov nog vid 21.30 igår..
Natten har varit orolig,huvet har dunkat hele tin &
jag vaknade med samma djävulusiska huvudvärk &
nästäppa..
Tog tablett & somnade om,,,Å försov oss.
Fast med ett bra teamwork jag & Theo så var kläderna
på,tanden borstad & frukost nere & han på väg till
skolan på 20 minuter,,,,
Bra jobbat av 2 som knappt var vakna!
 
Höjdpunkten i natt var dock när jag var i London
gick i högklackat & träffade Janis Joplin....
...ni vet hon kungen..
 
Fick även goda nyheter om melodifestifjongen
på lördag....Jag ska INTE missa..
Rikard Wolf är enl mitt tycke helt underbar
jag älskar hans röst,hans texter.
Har sett han live 1 gång men vill se honom fler.
Artister i Göteborg (Obs! Bidragen presenteras i
bokstavsordning, ej startordning.)

Annelie
Artist: Joacim Cans
Upphovsmän: Joacim Cans

Begging
Artist: Anton Ewald
Upphovsmän: Fredrik Kempe,
Anton Malmberg Hård af Segerstad

Copacabanana
Artist: Sean Banan
Upphovsmän: Sean Banan, Ola Lindholm,
Hans Blomberg, Joakim Larsson

En förlorad sommar
Artist: Rikard Wolff
Upphovsmän: Tomas Andersson Wij


Hello Goodbye
Artist: Erik Segerstedt & Tone Damli
Upphovsmän: Robin Fredriksson,
Mattias Larsson, Måns Zelmerlöw

Make Me No 1
Artist: Felicia Olsson
Upphovsmän: Amir Aly, Henrik Wikström,
Ingela Pling Forsman, Maria Haukaas Mittet

On Top Of The World
Artist: Pernilla Wahlgren, Hanna Hedlund, Jenny Silver
Upphovsmän: Peter Boström, Thomas G:son

Only The Dead Fish Follow The Stream
Artist: Louise Hoffsten
Upphovsmän: Louise Hoffsten, Sandra Bjurman, Stefan Örn

Nu ska jag nog vila nån låt till innan jag går
upp & gör Tisdag.
 
Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar