fredag 15 februari 2013

Rock´nroll Theo!!!

Någon sa för många år sen till mej att
-Det finns många MEN det finns få..
Visst är det så,,
Igår var jag med en av dom få...
Vi har känt varandra i 34 år & vi är så fantastiska
ihop..
Vi blir 10 år igen
Mitt älskade Cillaben.
Vi har gjort så mycket ihop..gråtot,skrattat,bråkat,
kivats,min första fylla*hua*,rest,cyklat men det stora
temat har alltid varit bus & fniss..
Alla borde ha en person i sinn liv som det räcker
med en blick i "fel" tillfälle för att inte få skratta..
Åsså bryter man ihop...en killimagenvän..
 
Benet , du är min killimagen vän ...
 
Är laddad med energi nu..
Tack för att du finns & tack för igår med dej &
din underbara familj.
 
När vi kom hem så hade Robban handlat en
present till Theo...
Han kunde liksom inte låta bli..
 
Theos första förstärkare..
Vet inte riktigt vad jag gett mej in på men nu
lär de bli ROCK´N ROLL i Ankboet!
Tur Robban & Theo kan göra de där tillsammans!
Hjärtan fick jag oxå =)

Cillas mamma har glada hönor så jag fick
med mej RIKTIGA ägg hem...gusågott!
 
Idag blir det Musketörsavhandlingar i Ekenäs.
Ska leta efter Statolil oxå !!!
En för alla -alla för en =)
 
Hejdåposs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar