söndag 4 augusti 2013

Dacketräff & duktig Anka..

Då vart helgens Dacketräff avklarad.
Det var rekordmånga hojjar där iår hörde en siffra om
1200 hojjar ja de var helt knökafullt.
 
Då Dagny svikit mej så fick jag ta bilen..
Var inte alls sugen på att hojja...
 
 

Massa tält var de..


Tur vi hade tingat en skuggplats

Vad ska man ha rakhyvel till när Nettan finns?

Kvällen & natten var de fullt ös på & vi var snygga
som få =)
 
Det som är så skojsigt med denna träff är att få träffa
så mkt gammalt folk.
 
Tyvärr blev det en repris på lördagen.
Så vi packade ihop & åkte hem..inte ska ågren få
vinna allt,,,,
Igår var jag mycket nöjd med mitt beslut & världens
underbaraste finaste make följde med mej hem.
Febern var & snuddade men valde att inte inta min kropp.
 
Sov massor & kollade på tv .
Känner mej oerhört duktig & stolt över att jag lyssnade
på min kropp...
Som Janne sa..
-Du har ju varit med några år & supa de vet vi ju
hur de fungerar.
 

Idag blev de java,toast,vampyrfilm & Hane
på förmiddagen innan jga hämtade hem min lille
fining..
Familjen fulltalig!
 
I morron börjar Hanen jobba & Theo & jag ska njuta
av det sista sommarlovet & planera för det
stundande 9årsdagen för Theo..
 
Ja Å skriva matsedel för nu ska vi bli av med några
kilon här ....
Sommaren har varit allt för vänlig mot oss =)
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar