lördag 10 augusti 2013

Grattis älskade unge !

För 9 år sen satt jag med ett litet knyte i famnen,
lycklig men trött..
Jag var mamma!
 
Visste inte riktigt hur det skulle bli att vara mamma
till vår Theo.
Detta lilla knyte var så sårbart, så vackert, så oskyldigt.
 
Du är så vacker min älskade unge både utanpå &
innanför.
Du är stark, tålmodig & tror på dej själv.
Du kan skilja på rätt, fel & tycker inte om orättvisor.
 
Utan dej & Robban hade jag inte varit där jag är idag.
Du knöt mina boxhandskar när jag fightades med MR C.
 
Älskar dej oändligt Theo.
 
 
 
Grattis min älskade unge!
 
Igår kom moster,Emma,Sixten & Iris hit på en bonusvisit.
Ibland är det positivt med dålig minne =)
Hade glömt att dom skulle sova här när dom
mellanlandar till & från ALV.
 
Picknickfilt & kaffe på gräsmattan & kalas för Theo.

Kalasmys & mosterbus.

paket..
..som även Robban blev förtjust i..
 

mer paket..

..går även att cykla med =)
Bra åretruntpryl !!!!!
 
Sen åkte han till sin far..
 
Idag ringde vi & sjöng för honom..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar