lördag 17 augusti 2013

Radiotjänst näs(t)a..

Skogen stog på agendan idag & leta guld.
Ina,Emmy,Julia,Theo & jag, saknade dock den
bakande musketören !
Vi blev upplockade kl 11 å begav oss mot skogen..
 
Tänkte att jag skulle ansöka till Radiotjänstens nästa
reklam..
-Vill du ha en kantarell i näsan?
 
De var dåligt men kantareller men fick ju behövlig
frisk luft efter denna veckan av inredning & inre stress.


Hittade en brunn mitt i skogen, tur vi inte trilla i.




Lite bidde de,någon macka var i alla fall.
 
Plockade in lite lavendel & prydde lyan med.
Glömde att jag odlade själv =////
 
  I morron är de barnkalas, jag kan lova att det ska bli
skönt när allt kalasande & möblering är klart..
Jag kommer förmodligen att sova sju kvart i timmen
nästa vecka..
Vi har dukat & fixat här hemma.
Godispåse...
 
Hanen är på spelning i kväll, en surprise som blev
lyckad.
Han som fyller anade ingenting =)
 
Nu borde jag sova några låtar så jag tyar med barnkalas
i morron.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar