fredag 16 augusti 2013

Jag inreder för hele slanten =))

Idag hade Theo en dag med bonusfarmor Mitte,
dom var på loppisar, fikade & annat mys.
Hem kom dom med denna fina..
Blommor till mor.
 
Nu ska jag bara se till att den överlever också..
 
Då Theo var iväg idag så kunde jag strosa omkring &
fortsätta fixa här hemma..
Jag har blivit fast i sprayfärgsträsket...
Helt plötsligt hade jag matchande krukor i tvrummet!!
 
Sicken tur att Biltema snart öppnar här i stan med
MASSA olika färger på flaska =))))
 
Fick tips att göra en fotovägg så det blev sprayande av
ramar idag & en sväng till Erikshjälpen för ännu fler.

Före

Efter

Jag är så nöjd!

Fick till en halllampa också av en drickaback från
Nässjö Bryggeri A B

Hittade denna på loppis i somras med en tanke om
att jag skulle hänga mina halsband på den.

Före

efter
 
Blev ju ve en spegel med sofforna till badrummet, ja
inte kan jag ju låta den stå & hånle åt mej...
Så jag fixade till badrummet också..

före

efter
 
Hyllan ska silvermålas & lite annat fix men är
nöjd i de stora hela..
 
Det är underbart att se resultat önskar bara att jag
kunde lära mej att inte göra allt på en & samma tid..
..lite mera tålamod..
 
Det börjar likna ett hem igen =)
 
I morron blir det skogen & leta efter guldet.
 
Hejdåposs!
 
 

3 kommentarer:

  1. Duktig du är.. å fint blev det =)
    Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, ja de artar sej =)

      Radera
  2. Tänk vad man kan förändra med lite färg och en gnutta fantasi =)
    Blev ju skitbra alltihop =)

    Ha nu en fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera