måndag 30 december 2013

Bra för immunförsvaret..

Efter en jävelnatt utan sömn nästan så tog vi & begav
 oss till Växjö.
Satte ljus på Robbans pappas grav & nyårsshoppade
,trängdes med alla andra miljoner människor.
Tur Robban & Theo var med annars hade jag fått tokfnatt !
En bra dag trots allt folk.
 
Ingefära & citron..
Denna måste vara bra för immunförsvaret tror jag,,
god var den också.

 
Juldagskvällen tillbringade jag i sängen, Robban var
på klubben men jag tyade inte.
Hade gott sällskap =)
 
Annandagen begav vi oss till Göteborg & syster.
Bara komma iväg ,koppla bort & bara vara!

Dukat bord kom vi till =)

Julklappsutdelning..

Fick fin mugg

Nike("seger")
Dotter till titanen Pallas och floden Styx.
Nike var segerns gudinna och avbildades ofta med
vingar och ett segerns palmblad i sin hand.
Hon var Athenas ständiga följeslagerska.

Mari lärde sej lite gitarr av Robban...

...jag virkade...

.....& Theo klinkade piano.
 
Fredagen var vi på stan en sväng men fy för den lede
det regnade & blåste så vi var totalt dyngsura
när vi kom hem...hua...
Blev lite rökelser & Hanen hittade en murarskjorta.

Robban fyndade en rock & skinnbyxor till Theo.
 
Kvällen kom Maya & Thomas över, lite jam & mys.

Åke partade till de.
 
 



Thomas, Robban & Mari spelade för oss

Maya & jag lyssnade glatt...
 
Vi hade en sån där redit mysig kväll.
 
Lördagen for vi hemmåt.
Söndagen bestod av nyårsmatplanerande & årets sista
semla.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar