tisdag 17 december 2013

Jag lever & pepparkakshuset gjort...

Den här hittade jag för några dagar sen..
Den beskriver så bra för det är så jag känner.
 
Jag tror jag är i nån blandning av
Trötter , Blyger, Butter, Toker & Prosit.
 
Längtar efter Kloker & Glader !
Mitt liv med dvärgarna.
 
Jag har verkligen inte haft något att dryfta här inne sen sist,
kännt mej mest tom & trött.
Efterlyser julkänsla & pyssel.
 
Foto: Våran älskade Pixie....håller för ögonen
 
Tog i alla fall tag i mitt pyssel i söndags men attans
vad jag inte tycker om att vara så trångbodd.
Önskar mej ett eget pysselrum där jag kan ha allt
framme & dyka i när jag känner för det.
 
Tar upp HELA lägenheten känns det som =)
 
I vårat hus ska jag ha ett eget rum..
Ja Robban ska få ett eget musikrum också =)
 
Igår fick vi ihop pepparkakshuset i alla fall =)

Robban intog smältasockerpositionen.

Dekoration tillsammans..

Olalalalala..
Theo tyckte Gogosen skulle bo där i år =)
 
Så nu är de bara att veva igång julkänslan, pyssla klart
julklapparna.
 
Välkommnar lilla Lowa som kom i natt..
Grattis Marcus & Jenny till eran fina tös.
 
Längtar ...ja faktiskt så känner jag att jag längtar
efter att få snufsa bebis...
Ett steg i rätt riktning & skönt att ha kommit en bit på
väg i bearbetningen <3 p="">
 
Nu bäst att tvaga mej lite, ska yra med mor på stan.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar