fredag 20 december 2013

Julpuss..

 
Försöker få till lite julestämmning här.
 
De flesta klapparna inslagna & pyntet uppsatt.
Ischokladen blev ersatt av en chokladask & skumtomtar
antistress helt enkelt !
Lactras inhandlat så jag kan äta vad jag vill  helgen.
 
Grubbelhjärnan har fått lätta av sej lite, tack mina
fina vänner <3 p="">
 
Lite lagom att se fram emot har jag också & de är
bra skit =)


Mina underbara Ankor är uppe =)

 

Å favoriten...
 
Julshow med Theos klass var de igår, dom var
kanonduktiga men kunde inte låta bli att småle åt Theo
som drog i sin tomteluva,,var visst lite varm &
luvan var lite för stor =)
 
Idag blev det julefika med Blomman & E & lite
shoping, fixade till naglarna & klippte Theo..
 
Hämtade Jansons frestelse hos mamma, hon lagar
verkligen den bästa i hela världen...
 
Nu är skinkan i ugnen , gröten ska kokas & godiset
ska svullas..
Mys med mina grabbar helt enkelt!
 

Lånat lite helglektyr också,,
 
Nån som läst dom?
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar