tisdag 28 december 2010

Host & harkel...

Denna natt bestod av lite sömn, mycke hosta & vaknade med
feber.
Inte jättehög men trälit..så dagen har bara bestått av slapp,
skulle joinat tjejerna på fika men orkade inte.
Även massagen fick jag ställa in =( kan vara dumt att trigga
igång mer i kroppen,,

Vill inte var sjuk på fredag verkligen inte & förhoppningsvis
slippa en Nyårsafton utan alvedon...så bara att ställa in & göra
det nödvändigaste, är ju dock en del att fixa när de ska till att
vara fest.
Fast maten är beställd, gästerna inbjudna ,lokalen bokad &
festblåsan inhandlad så visst blir de fest ändå.
De brukar re sej till slut.

Kika gärna in hos Blomman & tävla om cupcakes..
Dom är underbart snygga & goda...
Ex våra bröllopscuppisar by Blomman.

Har tagit tag i att beställa en kurs på Englagård i Februari de
ska bli spännande & se om det är något för mej & kul att ha
något att se fram mot.

Nu ska jag koka en god kopp honingste.

Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Party party på fredag?! Hoppas innerligt att du blir bättre tills dess!
    Men du, det där med "englagård" förstod jag mig inte på, inte min grej riktigt... Priset till 'den lyxen' är väl för bra för att vara sant, eller?!

    KRYA-PÅ-DIG-KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  2. ...stackars, stackars, stackars dig!Det brukar hjälpa när min mamma säger dessa ord när jag är sjuk! Känns det bättre????
    Har du prövat med att ta en yttepytte skvätt (ca 2cl)wisky i honungsteet? Kan göra susen!
    Sköt om dig och de dina!
    Kramar
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  3. Gökboet, Ja de billga prist är bara enprova på grj för mej inge vatit där fött & ska bli spännade att se om jag kommer i kontakt med mej själ & de mina runtkrig.

    Ja Lotta nu känns det massa bättre=)
    Jag gillar ju inte whiskey med e kankse funkar,,måste provas ..
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Ankan på hugget o sugen på att vinna lite cupcakes?? Tack rara du för att du kände mig! Ses imorgon ev. Kram Blomman

    SvaraRadera