lördag 25 december 2010

Jul i Ankboet..

Gåva från Moster...

Ja då var julafton över för deta året.
Detta var en av mina mest underbara jular som jag någonsin
har upplevt,första julen med Theo var  väldigt speciell med.

Tänk förra året så visste jag ju faktiskt inte om jag skulle
överleva, nyoperarar & tunga funderingar om livet!
Så nu i år så firar jag....
Jag lever,
Jag gifte mej in i en helt underbar familj med stora hjärtan &
god humor.
Har den mest finaste sonen ,mest älskade manen, finaste
mamma & en ny fräsch start med min syster..
Saknar pappa gör jag men det fr jag göra men han var med
oss igår, det är jag övertygad om !

Mari fick berättat för sej i veckan..
-Vad lyckligt lottad din syster är.
- Ja det är hon sa mari
-Ja,, hon har dej,sin man,sin son, människor som älskar
henne runt sej på jul.

Ja jag ÄR lyckligt lottad & är så tacksam för allt..
Jag är lycklig på livet med en helt ny känsla...
Tack min fina familj, mina fina vänner..
Älskar er!

Nyfiken kille =))
Tomten kom till slut med paket fast Theo
tyckte det tog evigheter=)

God mat, mys, Kalle Anka ,Trolltyg i tomteskogen,godis &
tårta..
Theo var så tacksam så en stolt mor är jag allt!
Det är nästan roligast att se alla andra öppna paket & se glädjen
men Svärmor vann minsann =)
Hon fick en biljett till sina idoler,,

Roger Waters....
The wall

Jag fick så mycket fint så jag måste ha varit snäll i år =)
Av Theo,,passande =)
Hjälp ,vem är jag-Caroline af Ugglas
anteckningar från en terapi!
Toapapper av svärmor!!!

Camilla & Tony kom förbi en sväng på kvällen oxå när allt
firande var över, det traditionella samtalet med mitt älskade
Cillaben oxå.
Magen står ut i alla 4 hörn efter allt gott,,ny tag nästa år!

Idag blir det mat hos Svärmor & Theo ska fira jul hos Farmor
med andra familjen...
Han konstaterade igår att han får 3 julaftnar=)
En hos pappa, en här & en hos Farmor,,ja de måste ju vara
guld för ett barn...eller?
Jag vet inte,,,

Nu så önskar jag en god fortsättning på julen!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar