söndag 26 december 2010

Retro!


Min nya friss =)

Middag hos Svärmor vart de igår med god tårta som efterrätt
helt galet så mycket mat som intages under denna helgen i
många dagar...
Men mysigt att umgås med familjen är det.
Lämnade Theo hos sin pappa för julefirande.
Kvällen blevo ingen lokal fest, Hanen gick dit en stund & vi
dvs Jag, Mari & Camilla satt i Ankboet & drack lite Rose
& Sheridans =))))

Många skratt & tjöt blevo det & Tony kom över en sväng oxå.
Spelade detta roliga spel igen..
RETRO!

Camilla vannde överlägset & jag fick inte en endaste årsplutt =((

Skulle gått ner på rean idag men nä vi orkade inte, jag börjar bli
sjuk tror jag,,hostar & snorar & förhöjd temp hoppas de går
över.
Ja mat idag igen blir det denna gång hos mor min..
Kvällen ska nog allt bli i sängen med en film, vi burrar ner oss
jag ,Hanen & Theo,,blir perfa!

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Snygg i din nya friss..

    Njut av film och krya på dig..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Du klär jättebra i din nya tuffa frisyr!!
    God fortsättning på julen och en liten fråga:
    Armbandet där uppe...var har du hittat det?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. NEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ VAD HAR CAMILLA GJORT MED SITT HÅR??? hon som var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin i sitt blonda?!

    SvaraRadera