fredag 3 december 2010

Klädshopping.

Vaknade vid 6 idag men som tur så somna jag om till 10,30 efter
lite värktabletter..jag försöker undvika dom i den mån det går
det är ju så lätt att lyfta för mycket om det inte gör ont..

Var tvungen att åka till Fsk idag så lite bilkörning provade jag
på & det gick bra men visst känns det..börjar anta lite olika
färger nu,,,
Jag känner mej piggare än jag trodde & inte någon Ågren
alls är här är så lycklig för det.
Har ett oerhört lugn i min kropp för jag vet att allt kommer att
ordna sej för mej & oss.

sista delen landat i Ankboet..=))

Tog mej en vandring på staden när jag ändå var ute, kände för
att handla kläder.
Måste ju tänka om nu när jag inte har någon byst, en del tröjor
sitter inte som på er med bröst.
Jeanskjol
 klänning

Vi ska ju på julbord i morron så det får väl bli nåt utav dessa
plagg.

Nu så inväntar jag Hanen lyssnar på Kamelot tända ljus
& en kopp Java åh tänka sej aldeles strax är det dax för
Glamour,,,lyckans mej.
Kvällens mat ska bestå av wokade grönsaker, vitlöksbröd &
rosevin...

Vad får ni för gott i kväll?


Just nu älskar jag livet !

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar